Concept voor stressvrije veiligheidscontrole,
en nieuwe inkomsten voor de luchtvaartindustrie!
Veiligheidscontrole
Luchtvaartmaatschappijen en luchthavens trachten op allerlei manieren het voor hun reizigers comfortabel te maken: lounges, e-tickets, aparte check-in balies, online check-in, enz. Wist u dat vele reizigers nog onwetend zijn over de veiligheidscontrole? Deze controle veroorzaakt veel ongemak en stress! Uit een wereldwijde studie uitgevoerd door IATA, blijkt dat het wachten in de rij bij de veiligheidscontrole op luchthavens, de meest voorkomende klacht is van de passagier!
Stressvrij concept
Volgens IATA, de internationale vereniging voor het luchtverkeer, telt de luchtvaartsector tegen 2030 6.6 miljard passagiers. Abilio biedt een uniek concept aan, de “Fastliner ®“ om de reiziger “stressvrij” door deze veiligheidscontrole te gidsen.
De nieuwe sterke publiciteitsdrager!
Dankzij “Fastliner ®“ bereikt uw merk een waardevol en vermogend publiek. Deze doelgroep staat open voor vernieuwende producten en diensten.
Uw merk wordt gelinkt met de verhoogde passagier ervaring bij de veiligheidscontrole en dankzij “Fastliner ®“ bereikt uw merk niet alleen een bijzonder groot reizend publiek, maar reist het bovendien de hele wereld rond.
Met Fastliner® is iedereen winnaar
Passagiers worden geïnformeerd en voorbereid op de veiligheidscontrole wat stress gedurende deze passage verminderd.
De kans om waardevolle zaken zoals juwelen te vergeten of te verliezen is nihil.
De “passenger experience” bij de veiligheidscontrole op luchthavens wordt verhoogd, hierdoor zal “Fastliner ®“ door uw passagier als een positief belevingsprodukt worden ervaren, dit zal het imago van uw luchtvaartmaatschqppij/luchthaven en uw adverteerder(s) in positieve zin beinvloeden!
“Fastliner ®“ is een nieuwe publiciteitsdrager!
Dankzij “Fastliner ®“ wint iedereen!